mY sWeEt pRiNcEsS

Thursday 16 August 2012

~ syukran ya Allah ♥~



alhamdulillah...semua yg Allah tentukan adalah yg terbaik utk kita...
arini hepi ssgt sebab usaha dan doa yang aku panjat kpd Allah didgr dan diterimanya...alhamdulillah...

td ...msk jer 16hb dlm kul 12lbh tgh mlm aku check result utk hlp (hadiah latihan persekutuan) yg aku apply aritu...n yg aku dh interbiu...alhamdulillah...aku dpt....rezeki yg Allah bg....syukur sesgt....so insyaAllah next year akan bermulalah kehidupan aku sbg student...moga semuanya berjln lancar...dlm masa yg sama dpt uruskn family...moga aku study bbtul...rerajin n dpt result yg cemerlang...amin....doakan kejayaan aku yer kengkawan....

3 comments:

  1. besh nye..ni jeles niiiii..nk jugak sambung..waaaa

    ReplyDelete
  2. Rezeki ly...next year ko cuba lak ek...aku ngk kat jpa byk peluang nk smbg study nie

    ReplyDelete
  3. tahniah june..bagusnya korang ni semua belajar tinggi2..rajin pulak tu sambung wamlaupun dh beranak pinak..

    ReplyDelete