mY sWeEt pRiNcEsS

Tuesday 20 September 2011

bEraya Umah sahabat lama

Lepas g temankan en somi berlari kat klang tu...ktaorg pegilah beraya umah roomate lama aku masa kat kolej 10 UPM dulu...kebetulan dia duk area2 tu jugak...lama gila dah xjumpa...adalah dalam 3taun rasanyer...so bagi mengeratkan lagi siratulrahim tu ktaorg pun berkunjung ler kerumah dua org mak budak nie...memula g umah linda...dengan bebudak yang tak mandi lagi tu kan...huhuhu...g beraya umah org tp sempat menumpang mandi dulu...xsenonoh tuller...anak sapalah budak2 nie...sib baik ler minah nie ok...huhuhuhu....masa beraya kat umah linda xsempat nak amik gambo...pastu pegi umah fida pulak...barulah dapat bergambo...

anak2 ibu yg kelaparan...org raya mkn kuih raya...dia g mkn biskut jacobs org...huhuhu 

Beso2 dah anak linda... 

aksi manja ku... 

sempat lg mengumpat nie...huhuhu 

masing2 yg dah berak pinak dah...huhuhu

Entah bila lg ler dpt jumpa minah 2 org nie...dkali jumpa nnti anak masing2 dah beso2 dah agaknyer kan...apa pun lps nie arap2 dpt lglah jumpa sahabat2 lama yg dah lama xjumpa...rindulah kat korang...dtglah umah weeiiii....

5 comments:

  1. oit bila nak dtg beraya umah aku lak. LOOMOT

    ReplyDelete
  2. amboi jun terjuih2 mulut menumpat aku ler tuhhh...bila nak buat open haus???

    ReplyDelete
  3. nik : jauh bebenor umah mu tu...insyaAllah kalu ada rombongan g sana aku singgah lah yer...ko pun singgah2 ler sini...

    zue : huh...nyampah...mgg lps bukan nk dtg umah aku...aku siap wat lontong dah...huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. kurus jek linda ek..sma cam dulu gak..jeles2..fida mcm sama gak mcm dulu..pandai depa menten..termasuk la hg..cume perut je boyot tanda kuat hiiiii

    ReplyDelete
  5. uit...aku mmg kuat...muhauhauhua...sama jer dorg ek...

    ReplyDelete